נקמה

סאן, שליח בן 25 עם עבר טראומטי, נכנס לעולם הבידור כדי לנקום על מות אחיו ואמו. שם הוא פוגש שוב את ג’יי – מנכ"ל כריזמטי וקר שמאמין שכל קשר הוא עסקה.
כשג’יי הופך לספונסר של סאן ותומך בו מאחורי הקלעים בעולם הבידור האכזרי, השניים נשאבים למערכת יחסים מורכבת של תלות, סודות ומשיכה, בזמן שהעבר שלהם מאיים להרוס הכול.
** שימו לב! הדרמה משודרת בימי שבת
השם בתאית: เพย์แบค เดอะซีรีส์
השם באנגלית: Payback
תרגום השם: נקמה
פרקים: 10
ז'אנר: רומנטיקה, אהבת בנים, דרמה
שנה: 2026
שחקנים:
- Min Thanakorn Wichanukhor
- Toptap Jarukit Kaewmoonrueang
/li>
תודה רבה לענת ולין על התרגום המושקע!




דיייייי אוףףףף איך מחכים לפרק רק פעם בשבוע!!!?? אני בכלל הייתי סקפטית לגביי הסדרה והתלבטתי בכלל אם לראות אותה כי חיפשתי משהו לראות ואמאלה איזה סדרה אני על קוציםםם מי שמתלבט אם לראות אותה לרוץ לראות !!!!! סדרה וואו התאהבתי עלילה טובה של החיים באמת שווה כל דקה
אימלההההההה דייייייי אני כרגע לא מכילה את עצמי מה זה השלמות הזאתתתתתת התאהבתי איך אני הולכת לחכות עכשיו עד שבוע הבא אני חושבת שאני אפרוץ לאולפנים שלהם ואקח את כל ההמשךךךךךךךך אני באמת לא מסוגלת לחכות😭😭😭 הם גם חתיכים של החיים🥵🥵🥵🫠🫠🫠😍😍😍 תודה ענקית על התרגום המושקע🙏🙏🙏🩷🩷🩷
איזה חתיכים הם ואווו ועלילה מושלמת מחכה לפרק הבא תודה על התרגום!
מזכיר קצת את ריסט. האם יהיה יותר מוצלח? 🙂
את ריסט? מה? בתור מכורה קשות לסדרה ריסט, אין קשר…
בריסט הוא חזר אחורה בזמן,
פה לא.
הוא ממשיך בחיים שלו אחרי הטראומות שהוא עבר.
אה, נראה לי שהבנתי למה אמרת את זה.. התאהבות בבוס שעוסק בעולם הבידור.
יש בזה משהו. ועדיין אין קשר בין הסדרות.
כן גם בקטע של בוס שמלווה ותומך בו וגם בקטע של לחזור לנקום. אמנם אין כאן חזרה פיזית בזמן אבל כן יש חזרה לעימות עם דמויות מהעבר. ריסט אכזבה אותי קצת בקצב האיטי מאד לפעמים וגם מבחינת הסוף. מקווה שכאן ינצלו יותר טוב את העלילה. אגב מבחינה חיצונית הבוסים בשתי הסדרות קצת דומים 🙂
ועוד משהו כשאני חושב על זה בסדרה ריסט אין הסבר למה הוא לבד בלי משפחה חוץ מהחבר הטוב והדודה וכאן יש הסבר דיי עצוב להעדר המשפחה.
מה יהיה עם הסדרה הזאת?
מטורפת מרגע לרגע! ואני כל כך אוהבת!
אימאלה מכורה לסאן איך הם אומרים שהוא ניראה רגיל
יש אפשרות לעלות את הסדרה הזאת לטלגרם בבקשה
קיימת
https://t.me/+WbNVElzOwM9hNDE0
תודה רבה על התרגום המהיר!!
מעריכה מאוד, נשיקות ❤️
כולם מניאקיםםם. רק סקיי נחמד, וסאן המסכני שלייייייי אהבת חיייייי התאהבתי בסדרה הזאת התמכרות קשהההההה
וואי תודה רבה על הפרק החדש!!
רק לי משום מה לפעמים לא מופיע תרגום? באיזה משפט שניים כל 2 סצינות כזה
ממש מוזר…
כן, גם אצלי היו תקלות בתרוגם
היי ענת ולין
דבר ראשון תודה רבה על התרגום המהיר
דבר שני יש פעמים שהשחקנים מדברים ואין תרגום אפשר לסדר את זה???
אלופות אין עליכןןן!!! תודה רבה לא ברור מאליו בכלל 🙂 טסה לראות את פרק 4 סדרה מהממת
מתי יוצא פרק 4??
עלה עכשיו
אממאמאמאצאצאמאממממאמאצאמאממרמר איזה סדרההההה אני מכורה🙈👻😭🥹
תודה רבה על התרגום❤️🤍🖤
סדרה מושלמת ואיך בוס כזה מושךךךך 😍😍😍
תודה על התרגום💘 לא מובן מעליו
הסדרה הזאת לא בריאה לי! אמאלה!!
לא יכולה לחכות לפרק הבא
תודה רבה על התרגום.
אימאלה ,איזה מתח איך שורדים ככה עד לפרק הבא, תודה על התרגום המהיר , אין עליכן! שיהיה לכן שבוע טוב 🩷
לאלאלאלא זה לא בריא ליייייי אני צורכת כבר מלא קפאין וסוכר מהתקופת בגוריות ועכשיו אני גם לא ישנה בגלל הסדרות האלההההההה קודם דאבל הליקס, עכשיו זה, ועוד הולך לצאת החודש knot, וdont be to emotional!!!!! איך שורדים ככההההההה. גם תמיד יש את הרגע הזה שקורה קטע ממש טוב ואז עוצרים רגע את הפרק כדי לצרוח ואז מסתכלים על הלמוה ורואים שנשאר ארבע דקות ומבינים שאכלנו אותה כי יעצרו בקטע טובבבבב, למההההה?!?!?!?!
לא לא אני לא יכולה לחכות שבוע שלם עכשיוו😭